جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۲۴:۱۸

در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید هیئت مدیره شرکت نفت خزر مطرح شد:
اکتشاف، تولید و توسعه در خزر از زوایای مختلف در حال بررسی است

باشگاه خبری فراساحل: عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران از تغییر رویکرد نسبت به فعالیت‎های توسعه‎ای در خزر خبر داد و گفت: در آینده‎ای نزدیک، شاهد رویدادهای مهمی در این حوزه خواهیم بود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمو‌می‌شركت نفت خزر، جلسه سیدصالح هندی که پیش‎تر ریاست هیات مدیره شرکت نفت خزر را بر عهده داشت، در مراسم تودیع خود که دیروز در این شرکت برگزار شد، به رویکرد مثبت مدیریت جدید شرکت نفت خزر و تلاش‎های مجموعه همکاران در این شرکت اشاره کرد و گفت: نگاه ویژه به فرصت‎های جذب سرمایه خارجی و  حاکم شدن فضای همکاری و توسعه مناسبات بین‎المللی درشرکت نفت خزر از نتایج تلاش‎های صورت گرفته در این مجموعه است. وی گسترش همکاری‎ها و پیشبرد مذاکرات سازنده را با شرکت‎های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت، از عوامل مهم تغییر فضای کاری حاکم بر نفت خزر دانست و با اشاره به صرفه‎جویی‎های صورت گرفته در این شرکت طی ماه‎های اخیر، از محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت نفت خزر قدردانی کرد.

اکتشاف، تولید و توسعه در خزر از زوایای مختلف در حال بررسی است
مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز در این مراسم گفت: مقوله اکتشاف، تولید و توسعه در خزر از زوایای مختلف در حال بررسی است و با نظر مساعد وزیر نفت، مذاکره با شرکت‎های بین‎المللی به منظور جذب سرمایه‎گذاران خارجی به طور جدی در دستور کار است. محسن دلاویز افزود: بررسی راهکارهای مختلف جذب سرمایه خارجی و استفاده از انواع روش‎های قراردادی به منظور انجام فعالیت‎های اکتشافی، تولیدی و توسعه‎‏ای در خزر با توجه به ویژگی‎ها و پیچیدگی‎های خاص این بخش در دستور کار است و مقام عالی وزارت نسبت به این حوزه نگاه ویژه‎ای دارند. وی گفت: با توجه به تغییر رویکردها و پیگیری‎های انجام شده، کارکنان شرکت نفت خزر با عزمی راسخ و همسو با اهداف و برنامه‎های این شرکت برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در تلاشند. دلاویز از نقش مهندس هندی، رییس سابق هیات مدیره شرکت نفت خزر در بهبود فرآیند فعالیت‎ها در این شرکت قدردانی کرد. در این مراسم، سید عبدالجلیل رضوی، جایگزین سیدصالح هندی در این سمت شد.



  کد خبر : 4446
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :